Zobacz, jak wypromować firmę, produkty i usługi w social mediach
Szkolenie „Marketing w mediach społecznościowych” autorstwa Pawła Tkaczyka odpowiada na pytania:
- Jak poustawiać mediach społecznościowe, żeby przynosiły Ci biznesowe korzyści?
- Z jakich narzędzi korzystać, aby ułatwić sobie pracę?
- Co pisać w social mediach? Jakie treści wrzucać na Facebooka, co sprawdzi się na blogu, co udostępniać na YouTubie?
- Jak zwiększać zaangażowanie?
- Jak działać, żeby media społecznościowe przynosiły Ci dochód?
- Jak poprawiać Twoje działania, aby osiągać lepsze wyniki?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest zarówno dla osób, które działają już w social mediach od dłuższego czasu,
jak i dla osób, które takie działania dopiero rozpoczynają.
Zobaczysz, jaką strategię działań przyjąć w social mediach w zależności od tego na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma.
Przechodzimy od podstawowych rzeczy, aż po bardziej szczegółowe zagadnienia,
które pozwolą pogłębić i usystematyzować Twoją wiedzę oraz umiejętności.
Dużo gotowych do wdrożenia strategii, przykładów postów, tego co pisać i jakich narzędzi warto używać,
aby usprawniać działania w social mediach.
Wiedzą dzieli się jeden z najbardziej znanych praktyków w branży marketingu: Paweł Tkaczyk.
Rozpocznij szkolenie w ciągu kilku minut
Szkolenie "Marketing w mediach społecznościowych" to 3 godziny 41 minut wideo.
Dostęp do wideo otrzymujesz na platformie szkoleniowej od razu po zakupie.
Dzięki temu od razu możesz zacząć działać.
Pamiętaj, że szkolenie jest Twoje na zawsze.
Możesz wracać do niego wielokrotnie i w dowolnym momencie.
Poniżej znajdziesz pełny spis zagadnień szkolenia »
SPIS MODUŁÓW WIDEO KURSU
Czas trwania wideo: 3 godziny 41 minut
Moduł 1. Co Twoja firma powinna robić w social media, a jakie działania lepiej sobie odpuścić?
Jak prowadzić skuteczne działania w social media? Zrozumieć media społecznościowe:
- W pierwszym module powiemy sobie w jaki sposób mierzyć media społecznościowe.
- Zastanowimy się w których kanałach Twoja firma powinna istnieć, a w których nie powinna.
- Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania marki i do przenoszenia historii. Problem zaangażowania - lajki, komentarze i kliki. Jak je zdobyć?
- Jak działać w social media, żeby przekładały się one na realne efekty biznesowe? Social media mogą spełniać wiele ról - czym social media powinny być dla Twojej firmy?
Moduł 2. Jak docierać do klientów w social media?
O dotarciu do nowych konsumentów. Czym zastąpić tradycyjną reklamę:
- Nowy konsument nie lubi nachalnych reklam. Jak dotrzeć z przekazem do takich ludzi? Co lubią? Skąd dowiadują się o nowych produktach?
- W social media chodzi o to, żeby ludzie rozmawiali z Wami i o Was.
- Sprawdź czy ludzie już wiedzą o Twojej firmie lub czy mówią o Twojej branży?
- Jeśli tak to zobacz, jak włączać się w istniejące konwersacje, zamiast tworzyć nowe.
- Poznasz metody oraz narzędzia (darmowe i płatne).
Moduł 3. Jak mierzyć efektywność Twoich działań i jak je optymalizować?
Czy Twoje działania w social media się opłacają - jak mierzyć ich skuteczność i je udoskonalać:
- Dlaczego Twoja firma wchodzi w media społecznościowe? Przede wszystkim dlatego, żeby zarobić. To musi się opłacić.
- W tym module pokaże Ci, w jaki sposób media społecznościowe współgrają z Twoim biznesem.
- Jak mierzyć skuteczność działań w social media? Poznasz genialne narzędzie do mierzenia ich skuteczności i zobaczysz, jak wykorzystać to w swoim biznesie.
- Jak optymalizować działania, aby przynosiły lepsze efekty?
- Skrzynka odbiorcza Twojego klienta to świetne miejsce do komunikacji. Jak poprawić newsletter?
Moduł 4. Blog i fanpage.
Jak być tam gdzie jest uwaga Twoich klientów:
- Jak znaleźć się na szczycie, w czołówce blogów i fanpage'y?
- Kluczem jest odpowiednio skonstruowana strategia obecności w social media. Dowiesz się, jak ją stworzyć i efektywnie wykorzystywać.
- Jaka jest dla Ciebie optymalna strategia rozwoju?Jak zwiększyć udział w rynku?
- Poznasz ważne narzędzie strategiczne, które pozwoli Ci świadomie zaplanować Twoje działania.
Moduł 5. O narzędziach social media. Jak zaplanować treści i obecność w sieci?
Jeśli wiesz już do czego przydadzą Ci się media społecznościowe to najwyższy moment zastanowić się, jakie treści udostępniać i z jakich narzędzi korzystać:
- Jak umiejętnie dobrać narzędzia? Poznasz narzędzia do analizowania kanałów, treści i narzędzia, które ułatwią Ci działania w social media.
- Dowiesz się, jak stworzyć strategię treści.
- Jak tworzyć treści w social media, aby zainteresowały Twoich odbiorców i przynosiły Ci efekty biznesowe.
- Do kogo piszesz? Nie musisz zgadywać. Zobacz, jak dowiedzieć się kto rzeczywiście jest Twoją grupą docelową i opracuj odpowiednią listę tematów, która ich zainteresuje.
Moduł 6. Strategie content marketingu
Poznaj różne strategie content marketingu:
- Poznaj różne strategie content marketingu.
- Jak często publikować?
- Jak tworzyć dobre wpisy na bloga?
- Jakie treści wrzucać na Facebooka, jakie na blog, a jakie na YouTube?
- Nie urabiaj się jak chomik. Pracuj mądrze. Wybierz odpowiednią strategię działań.
- Jak tworzyć treści na różnym poziomie zaangażowania.
Moduł 7. Jak działać, żeby media społecznościowe przynosiły Ci dochód?
Jak wygląda struktura dobrze zaplanowanej kampanii:
- Które działania są najskuteczniejsze dla których kanałów.
- Jak użytkownicy Cię znajdują?
- Jak przekonujesz pozyskanych odbiorców do pierwszej akcji? (Polub na Fb, zapisz się na newsletter, zakup, itp.)
- Jak skutecznie namawiasz odbiorców, aby wrócili do Ciebie po więcej?
- Jak wielu z nich kupuje?
- Zobaczysz, jak wygląda struktura dobrze zaplanowanej kampanii.
Kto prowadzi szkolenie?
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest.
Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Obejrzyj fragmenty szkolenia
Najczęściej zadawane pytania:
Czy otrzymam certyfikat?
- Tak, szkolenie jest certyfikowane.
- Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat.
Jak otrzymam dostęp do szkolenia?
- Szkolenie dostępne jest w formie wideo na platformie szkoleniowej.
- Dzięki temu do szkolenia możesz wracać w dowolnym momencie i miejscu oraz oglądać je dowolną ilość razy.
- Dostęp do szkolenia otrzymasz od razu po płatności - możesz od razu zacząć działać!
Płatności
- Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego systemu tpay.com
- Dzięki temu możesz płacić przelewami i kartami płatniczymi lub za pośrednictwem systemu PayPal.
- Jeżeli chcesz zapłacić kartą kredytową wybierz opcję PayPal, a następnie opcje "Karta kredytowa".
- Faktura VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.
Z naszych szkoleń skorzystały największe polskie firmy m.in.:
Dlaczego warto wziąć udział
w tym szkoleniu z social media:
- Zdobywasz umiejętności od praktyka: Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych prelegentów w branży marketingu.
- W trakcie szkolenia poznasz sprawdzone sposoby, narzędzia i techniki, które prowadzący sam stosuje.
- Otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i zdobycie nowych umiejętności.
- Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze. Dzięki temu, że szkolenie dostępne jest na platformie online możesz do niego wracać w dowolnym momencie i dowolną ilość razy.
Płatność za pośrednictwem bezpiecznego systemu TPAY
Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego systemu tpay.com
Wszystkie transakcje w tpay.com przeprowadzane są podczas połączenia szyfrowanego najwyższej jakości certyfikatem wystawionym przez PCC CERTUM. Tpay.com jako pełnoprawna instytucja finansowa jest ściśle nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego świadcząc usługi w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej
Dzięki temu, że płatności odbywają się za pośrednictwem tpay.com możesz płacić przelewami i kartami płatniczymi lub za pośrednictwem systemu PayPal.
Jeżeli chcesz zapłacić kartą kredytową wybierz opcję PayPal, a następnie opcje "Karta kredytowa".
Faktury VAT wystawiamy po dokonaniu płatności.
Poniżej znajdziesz informacje tego co otrzymasz zapisując się na szkolenie »Co otrzymasz zapisując się na szkolenie?
Szkolenie + certyfikat
Szkolenie wideo autorstwa jednego z najlepszych prelegentów z branży marketingu w Polsce + certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
3 godz. 41 min. materiałów wideo
Dostęp do 3 godz. 41 min.kursu wideo "Marketing w mediach społecznościowych".
Wieczny dostęp
Dostęp do kursu jest bezterminowy. Możesz oglądać wideo dowolną liczbę razy na platformie szkoleniowej.
Dołącz do szkolenia
autorstwa Pawła Tkaczyka o wartości 199 zł .
CENA: 199 zł
Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej.
Wideo szkolenie z social media autorstwa Pawła Tkaczyka
Dlaczego Twoja firma jest obecna w mediach społecznościowych?
Przede wszystkim dlatego, żeby zarobić.
To musi się opłacić.
W wideo szkoleniu "Marketing w mediach społecznościowych"
od Pawła Tkaczyka zobaczysz, w jaki sposób umiejętnie połączyć
media społecznościowe z Twoim biznesem.
Poznaj świeże i udoskonalone sposoby na skuteczniejszy marketing
i sprzedaż w mediach społecznościowych.
W szkoleniu wideo Paweł Tkaczyk opowiada o: